Har jeg noen gang fortalt deg definisjonen på galskap?

Nei, det har jeg ikke gjort og vil nok ikke i denne bloggen gjøre det heller, men i en av frasene i det kommende Far Cry 3 så får vi høre “Did I ever tell you the definition of insanity”

Som dere sikkert for lengst har fått med dere, så gleder jeg meg noe sinnssykt til Far Cry 3 slippes og 29. november skjer det. Skal jeg være helt ærlig så lukter jeg et skikkelig julespill her og et spill som jeg kommer til å gjennomføre om jeg så må svelge ribba hel og drikke det julebrusen på styrten. Spillet skal spilles, koste hva det koste vil!

Sist fredag var en kjempesnill postmann innom med en liten pakke til meg og i pakken var en dødsstilig t-skjorte. Den har allerede fått mye oppmerksomhet og har fått mange spørsmål over hvilket spill denne t-skjorten er tatt fra. Når jeg sier Far Cry 3, så nikker de fleste på hodet. De eldre synes skjorten ser makaber ut, men andre ler når jeg går i rundt med den. I går var jeg på høsten første fotballtrening og jeg fikk mange blikk på skjorten mens jeg løp og sparket ball.

nedenfor ser dere et par bilder med meg og skjorten. Nedenfor bildene ser dere et filmklipp hvor denne frasen dukker opp.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes dere? Makaber eller stilig?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Har jeg noen gang fortalt deg definisjonen på galskap?

  1. Hvor kjøpte du den t-skjorta ? 🙂 Kjempestilig, gleder meg også veldig mye til Far Cry 3! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top