Vil du vite mer om SimCity?



Gamereactors
 Rasmus Lund-Hansen var en av de meget heldige som fikk muligheten til å spille ca. 20 minutter av SimCity under årets spillmesse Gamescom. Han ble så bergtatt av spillet at han gjerne vil at Maxis og Electronic Arts slipper spillet nå. Akkurat det er han ikke alene om. Er det et spill jeg gleder meg sinnssykt til neste år, så er det nettopp SimCity. Innholdsmessig ser spillet ut til å kunne bidra med en god del nytt og i tillegg hvor du som bybygger ta vare på miljøet i rundt deg. Om du ikke gjør det, vil innbyggerne dine oppleve katastrofer etter katastrofer. 14. februar neste år er det klart for spillet og jeg har selvsagt forlengst merket av datoen i spillkalenderen min.

I dette filmklippet kan du se Rasmus Lund-Hansen og Bengt Lemne fortelle om sine erfaringer med SimCity og som du sikkert skjønner, så er ikke jeg alene om å glede meg. 

Er du en av de som venter med stor spenning på SimCity eller er dette spill som ikke fenger deg? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Vil du vite mer om SimCity?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top