Blodige never!

Spillet Assassin’s Creed III kommer til å bli veldig blodig. Spesielt om man tenker på de store slagene som ble gjennomført under den amerikanske borgerkrigen. For om du spiller Assassin’s Creed III vil du nemlig oppleve denne kjente borgerkrigen på nært hold. I et nytt filmklipp presenterer Ubisoft oss for hvordan kampene i spillet utarter seg og i tillegg hvilke våpen man vil ha til rådighet. 

Etter å ha sett nok et filmklipp fra spillet, vet jeg at dette kommer til å bli et av årets store spill og at jeg kommer til å måtte frigi en del timers spilling når det slippes for salg 31. oktober (konsoll) og 23. november (PC). 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Ser du frem til Assassin’s Creed III og hvilket av spillene i serien likte du best? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Blodige never!

  1. Jeg har ikke spilt noen av dem enda, for jeg har ikke noe å spille på, men jeg og kjæresten skal se om vi får kjøpt oss en playstation 3 eller xbox 360. Vi er litt usikre enda, med tanke på at det sikker kommer noe nytt snart, og at vi skal vente til det..(?). Vel når vi får tak i noe, om det skulle vært nytt eller ikke, så skal jeg spille Assassin’s Creed spillene og selvfølgelig Alice: Madness Returns. Det har vi prøvd på pc, og vi MÅ spille det mer, men vil helst spille på konsoll.

  2. Kat: Begge konsoller er unike på sitt vis og selv liker jeg begge to godt 🙂

    Er også veldig spent på Wii U for å se hvor god den blir. I alle fall imponerende mange spill som kommer til release og som er på vei.

    Selv spiller jeg mest på PC og synes det er best å spille med mus og tastatur 😉

    Kjenner du forresten til Gamereactor? Anbefaler deg å lage en bruker der om du ikke har det 🙂 Flere jenter som er der inne og som skriver om spill 😉

    Kos deg videre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top