Gjør det klar for armert krigføring!



Battlefield 3
er i mine øyne pr. i dag det beste krigsspillet. Det er overlegent i forhold til sine konkurrenter og har en dybde man ikke finner maken til hos andre spill i samme sjanger. DICE har igjennom mange år klart å få til et godt varemerke med sitt krigsspill og det helt siden Battlefield 1942 så dagens lys på bursdagen min 20. september 2002. Om ikke mange dagene er det nøyaktig 10 år siden det. 

I løpet av september kommer en ny tilleggspakke til å se dagens lys og det er et tillegg jeg gleder meg stort til. Armored Kill heter den kommende tilleggspakken til Battfield 3 og under årets spillmesse Gamescom fikk Gamereactor muligheten til å intervjue Lead designer Niklas Fegraeus om Armored Kill og under intervjuet får vi vite litt av hvert. Etter å ha sett dette intervjuet, gleder jeg meg bare mer til tilleggspakken dukker opp. Det skal rett og slett bli herlig å kunne kjøre alskens kjøretøy på enorme kart. Dette skal bli digg!

Gleder du deg til Armored kill og hvilket av Battlefield-spillene liker du best?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top