Hva i helvete er det som skjer?

Det spørsmålet popper opp under et filmklipp til det kommende Aliens: Colonial Marines. Selv har jeg sett alle Aliens-filmer og den første filmen er såpass gammel at jeg ikke var gamle karen da jeg så den. Skummel som bare rakkern og tror jeg hadde flere mareritt hvor jeg drømte om min rømming fra Aliens i lang lang tid. Nå mange år etter, utvikler Gearbox Software et nytt Aliens-spill og som ser utrolig tro mot sine filmer. Stemingen, grafikken og uhyggen er med i spillet. Jeg tipper at jeg garantert kommer til å være mer i lufta og skvette som bare rakkern, enn å sitte på kontorstolen min. Det å bli skremt er noe av sjarmen i slike spill og håper utvikleren har klart å få til denne delen godt. 

Aliens: Colonial Marines skal ifølge planen slippes for salg 12. februar neste år. Jeg gleder meg stort og enda er det mye tid for utvikleren å få spillet så close opp til filmene som mulig, noe jeg selvsagt håper. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Synes du spillet ser spennende/skremmende ut? Har du sett Alines-filmene? Hvilken likte du best?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hva i helvete er det som skjer?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top