Kjempeflott dag med Marthe og Joralfs Hjelpefond!

For noen uker siden var familien på Marthe og Joralfs Hjempefond. Et arrangement som gikk av stabelen på Finsås her på Snåsa. Det ble en kjempefin dag på mange måter og været var på arrangørens side. Godt med besøkende, god stemning, flotte sceneinnslag med artister som Chand og Åshild Mundal samt en Joralf (Snåsamannen) i storform. Dette er en dag som jeg liker veldig godt og hvor det er lagt opp til at folk skal trives uansett om du er ung eller gammel. Vår sønn deltok blant annet på Olabilløpet som var satt opp for dagen og hvor vår gode nabo var ansvarlig over. I tillegg fikk barna sitte på hest og vogn samt at det var en gråtass (traktor) som kjørte rundt omkring på Finsås.

Joralf er en unik mann som vi her på Snåsa skal være glad i og som har gitt ossveldig mye. 

Her er noen bilder fra arrangementet;

Premier ble også delt ut for de som deltok på Olabilløpet og alle sammen fikk en billett til RBK-kamp, en billett til Dampsaga Bad på Steinkjer samt en billett til en valgfri kino. Så mine to største barn var heldige og fikk med seg disse premiene. 

Til neste års arrangement har vi planer på å videreføre Olabilløpet samt at den gule kaninen Josefine også dukker opp til barnas store glede. Veldig bra opplegg synes jeg det i alle fall er og all honnør til ildsjelene bak dette arrangementet. 

Hva synes du om bildene og er dette noe du ville ha deltatt på? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Kjempeflott dag med Marthe og Joralfs Hjelpefond!

  1. wendysinfamilie: Synes det er stort og til neste år skal jeg være litt mer delaktig i det og sørge for at Josefine kommer en tur samt at jeg blir å hjelpe til med olabilløpet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top