Hall of Fame! Nydelig låt som gir meg frysninger!

Ja ja, så fikk jeg frysninger nok en gang og inn i mellom skjer det at musikk faktisk gir meg frysninger. En låt som jeg nå har fått på hjernen og som jeg synes er veldig bra er denne. Låten er “Hall of Fame” med The Script ft. Will I Am og som faktisk har et tema som som er i skuddet som aldri før. Om man føler at man ikke klarer å prestere eller ikke når opp til toppen, så må man bare skaffe seg et mål å nå. Til slutt vil man komme på “Hall of Fame” hvor man betyr noe for andre også. 

Nok en fin låt som nå klatrer med stormskritt på diverse hitlister rundt omkring i verden. Så om du ikke har hørt låten før, så er jeg bra sikker på at du kommer tilå gjøre det i tiden fremover. 

Hva synes du om låten? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Hall of Fame! Nydelig låt som gir meg frysninger!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top