Et av årets aller største spill…



Hvilket
spill er det mon tro? Selvsagt er det Assassin’s Creed III og et av de spillene jeg gleder meg mest til i år. Utrolig detaljert grafikk, store og komplekse hendelser, masse liv, eksplosiv action og et spill som oser av underholdning i beste klasse. Alt dette får vi servert i et spill som kommer til å ta pusten fra enhver spiller og som kommer til å legge listen høyt i hva vi kan forvente av et spill. Slettes ikke uten grunn til at jeg gleder meg når du ser hva vi kan forvente om du gløtter ned på filmklippet nedenfor. Ser ikke det bra ut så vet ikke jeg? 


Ufattelig til detaljgrad på grafikken

Assassin’s Creed III kommer til konsoll og PC 23. november. Jeg har for lengst gjort meg klar til å oppleve den amerikanske borgerkrigen på nært hold. Det kommer til å bli et meget underholdende spill på mange måter og som vil gi oss spillere titalls timer med spilling. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til spillet og hva er du gleder deg mest til med Assassin’s Creed III?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top