Ufattelig bra lagd!

En facebookvenn av meg, David Andre Andersen,er utrolig flink. Han elsker å lage film og har en meget stor lidenskap for nettopp film. Gjennom skoleprosjekter har han blant annet lagd to filmer som du her nå skal få se og jeg skal innrømme å si at David Andre har en lysende karriere fremfor seg i filmbransjen med tanke på de egenskapene han har. Spesielt film nummer en likte jeg veldig godt og måten han får frem stemningen på er rett og slett kongebra.

nå håper jeg at noen fanger opp David Andre slik at han kan fortsette sin store lidenskap og kanskje ender det opp med en film på det store lerret. Jeg håper inderlig det.

Hva synes du om filmene til David Andre? Hvilken likte du best?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top