Skrekkelig og veldig skremmende…



Okei
da sjø, så er vel ikke dette så skrekkelig eller skremmende for den saks skyld, men for noen kan zombier være det. Et spill jeg gleder meg stort til i høst er uten tvil Call of Duty: Black Ops 2 og som vanlig får vi oppleve zombier og i den forbindelse har utvikleren Treyarch lagt ut en trailer som nettopp beviser dette. Zombiene er vitens kjent og et herlig tillegg synes jeg. Så nå gjør jeg ikke annet enn og gleder meg stort til zombieinnvasjonen som kommer 13. november og da til konsoll og PC. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no 

Skremmes du av zombier i spill eller på film eller synes du zombier er spennende?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Skrekkelig og veldig skremmende…

  1. Gleder meg veldig mye til enda flere runder med zombies. 🙂 Lurer spesielt på hvordan denne “zombie kampanjen” blir å være som de har røpet veldig lite av.

  2. Benjamin “Fantomena” Skjevik: Enig der ja Benjamin 🙂 Håper Treyarch snart røper noe om det 😛 Ikke annet enn å si at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top