Mens vi venter…

Nå håper jeg det ikke er lenge til FIFA 13 kommer innomhus slik at jeg, sønnen (7 år) og datteren min (14 år) får funnet ut hvem som er best. Skal jeg være helt ærlig, så kommer jeg garantert til å bli knust av begge to, men jeg skal ikke gi meg uten kamp og for tiden spilles det altså FIFA 12. Ventetiden er lang og brutal med oss, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves eller hva? 

FIFA 13 er også et spill jeg selvsagt kommer til å anbefale på foredraget mitt “Spill er sunt” og spillet kom for salg i dag 27. september og da til konsoll og PC. 

Les mer om FIFA 13 på Gamereactor.no

Hvem av spillene i FIFA-serien synes du er best?

Veldig konserntrert, men kunne ikke annet enn å smile litt til fotografen…

Han spiller her med Rosenborg – selvsagt, men Barcelona er også et av hans favorittlag. Hva er ditt? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top