Be alright…

Gjett om å bli tatt på sengen, for her kommer en aldri så liten nykomling hos meg og som får spilt seg godt på kontoret mitt mens jeg sender den ene mailen etter den andre til mine kunder. Musikk til arbeid er bra. Faktisk jobber jeg mye bedre med musikk og får tankene til å klarne. Man skulle ikke tro det på bakgrunn av at man kanskje mister fokuset med å høre musikk, men det gjør ikke jeg. Så da Rex med låten “Be alright” slå seg løs på mine Philips ambx-høytalere, kom jeg virkelig i god steming. 

her en nykomling som jeg tror kommer til å klatre en del på VG-lista og hitlister rundt omkring i verden. Låten er i alle fall katchy og fenger fra første sekund. 

Hva synes du? Har du hørt om artisten Rex? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top