Endelig sesongstart for Big Bang Theory – Jippi!

Det var søren meg på tide. Har sett reprise på reprise den siste tiden av tidligere sesonger av Big Bang Theory og serien står på opptak. Herlig å ha en tuner med opptaksmuligheter. For om man ikke får sett det man vil der og da, så er det bare å klikke seg inn på “mine opptak” og plukke ut det man vil se når det passer. I går startet en ny sesong med en av mine favorittserier, nemlig Big Bang Theory og gjett om jubelen stod i taket. Endelig! Om ikke lenge vil nok TV Norge også komme med episoden som ble sendt på CBS for to dager siden, takk og pris for det. 

Big Bang Theory er en serie som jeg nærmest IKKE kan gå glipp av. Jeg TV-slave, jepp og er stolt av det i alle fall når det kommer til serier som Big Bang Theory. 


Jippi – så var en ny sesong av Big Bang Theory i gang igjen! Bildet er fra første episode…

…og her er låten som spilles i starten…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Endelig sesongstart for Big Bang Theory – Jippi!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top