Hvordan vinne en SSD-disk?

Det finnes nok mange måter å vinne en SSD-disk på og det kjøres garantert forskjellige konkurranser hvor SSD-er er premie. På BondeLAN 2012 ble det kjørt en konkurranse hvor man kunne vinne en Verbatim SSD og utrolig mange ville delta. Selvsagt så kunne ikke alle vinne og vi plukket ut en “heldig” som fikk muligheten. Konkurransen er ikke for sarte sjeler og som igjen krever “balls og steel” for overleve. 

Ville du ha deltatt i en slik konkurranse om man kunne vinne en SSD-disk? 

  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Hvordan vinne en SSD-disk?

  1. Skikkelig bra blogg du har laget! Liker godt bloggere som tar bloggen litt seriøst, og prøver å lage den litt fin og ikke bare sånn helt vanlig. Litt annerledes med gode bilder og god tekst osv. Føler liksom at man bryr seg litt mer om oss som leser da. Og da blir jo det gøyere å kommentere og lese den også!! Kjempe bra!
    Men du! En annen ting, jeg har en konkurranse på bloggen min akkurat nå, hvor du kan vinne et Star Tour gavekort på 5000 kroner! Har du lyst til å delta? Hadde satt stor pris på om du hadde giddet. Det hadde også vært helt fantastisk om du kunne laget et blogginnlegg om den så flere får det med seg 🙂 Tusen takk på forhånd!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top