Holy crap, dette ser bra ut!

Nå er det ikke mange dagene igjen og jeg gleder meg bare mer og mer. Gamerhjertet mitt har dunket hardt helt siden jeg så det første filmklippet, lest den første teksten og sett den første skjermisen fra Arkane Studios Dishonored. På Gamereactor kunne vi lese en anmeldelse av spillet i går og hvor det nærmest fikk fult hus. Nå er det kun tre dager (12. oktober) til årets mulig største overraskelse slippes til konsoll og PC. Dette gjør at mange sammen med meg venter med stor spenning på Dishonored. For ikke mange minuttene siden dukket launchklippet til spillet opp på Youtube og dette vil jeg selvsagt anbefale deg å se.

Les mer om spillet på Gamereactor i tillegg til anmeldelsen.

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top