Faren din er død…

I alle fall er det nok beskjeden gutten på denne musikkvideoen får. Dette har nok dessverre vært tilfelle for mange barn hvor pappaen har kjempet som soldat med flagget på brystet. Musikkvideoen er lagd i sammenheng med at Medal of Honor: Warfighter snart er ferdig utviklet og slippes til konsoll og PC. Jeg er veldig spent på dette spillet og hvordan Electronoic Arts har klart å gjengi mange av opplevelsene soldater rundt omkring i verden har fått følt nært på kroppen. Med DICE sin Frostbite 2.0 grafikkmotor tror jeg vi kommer til å få oppleve et spill med utrolig mange detaljer og skildringer fra virkelige hendelser. 

En av mine favorittband, Linkin Park ar lagd låta Castle of Glass og hvor denne har blitt spilt mye de siste månedene. Etter å ha sett musikkvideoen får låten nå en annen betydning. Flott låt er det i alle fall og nå venter jeg med stor spenning på spillet som slippes 25. oktober

Hva synes du om musikkvideoen og liker du Linkin Park?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Faren din er død…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top