Et meget snedig produkt som anbefales!

Er du en av de som ikke kan få nok av å spille spill? Ønsker du å kunne ta med deg Xbox 360 eller Playstation 3 til en kompis for så å spille mot hverandre. Kanskje vil du på LAN, men ikke har skjerm tilgjengelig og som kan tas med, da har Gaems et meget snedig produkt som jeg vil anbefale deg. Selv kommer jeg til å bruke dette produktet spesielt på mine mange foredrag som jeg skal holde utover høsten og vinteren. Faktisk ser det ut til at det kan bli opp til åtte fordrag med “Spill er sunt”. Foredragene foregår om kveldene og forbeholdt foreldre, lærer, politi, helsevesen og andre personer fra forskjellige kommunale tjenester. 

Med denne kofferten kan jeg ta med meg Playstation 3 eller Xbox 360 og presentere spill som finnes til konsollene og hvor de som kommer får prøve og teste ut. For det finnes mange foreldre der ute som ikke har peiling på spill og de får som oftest hjelp av meg til å velge det riktige. 

Selve kofferten er med en herlig superklar skjerm og via HDMI fra konsollen til skjermen, får du presentert spillene helt perfekt. Det er en ting man må huske på, det kreves to strømuttak for å få spilt spill med Gaems-kofferten. Et strømuttak til selve kofferten og et uttak til konsollen. Ellers er det ren plug and play og utrolig enkelt å koble sammen. 

Jeg er forelsket og om du føler deg interessert så kan faktisk kofferten kjøpes hos Komplett.no for den nette sum av 1690,- og det er ikke mye med tanke på hvor enkelt det er å drasse rundt med din dyrebare konsoll og som kan underholde deg med de spill du måtte ønske. Regner med det også kan bli mulighet for å ta med seg Wii U i denne kofferten og får vel da tilpasse den litt slik at det går. 

om dagen er min yngste datter syk (omgangssyken) og det har medført til at hun har fått tilgang til TV-en. Min yngste sønn har da fått tilgang til denne kofferten og har kost seg godt med flere forskjellige spill, deriblant SEGA All-Stars Racing til Xbox 360. 

Hva synes du? Ser det ikke smart ut med en slik koffert? Ville du ha kjøpt en slik koffert? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

4 thoughts on “Et meget snedig produkt som anbefales!

  1. Så flott tips, det blir nok julegave her i huset for 20 åringen drasser jo med seg disse spillemaskinene både hit og dit.. Tusen Tusen takk for tips.. Hurra en julegave i boks 🙂
    God helg

  2. wendysinfamilie: Hehe – herlig å komme med julegavetips 🙂 Jeg kan i alle fall innrømme at produktet er rett og slett genialt og gleder meg til å vise det på mine foredrag også og hvor foreldre som kommer får prøve å spille litt 🙂

    God helg til deg og dine også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top