The Sims for alle penga!


Vinteren kommer…

I alle fall er nettopp dette tilfellet her i huset. For den eldste datteren min er en stor fan av The Sims og har brukt utrolig mange timer på denne populære spillserien. En av de tilleggspakkene hun gleder seg til er uten tvil “Årstider”. Denne pakken tror jeg kommer til å gjøre spillet enda mer variert og med mulighet for å oppleve de fire årstidene. Gamereactor drar land og strand i rundt og intervjuer spillbransjen og nå har turen kommet til Maxis og nettopp The Sims. 

Dette er også en spillserie som jeg snakker varmt om på mine foredrag “Spill er sunt”.

Spiller du The Sims og hvilken tilleggspakke synes du er best til The Sims 3? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top