Vi er de beste i verden!

Dette er i alle fall gjennomgangstonen i det kommende Medal of Honor: Warfighter som slippes til konsoll og PC 25. oktober. Slettes ikke mange dagene igjen til det og jeg gleder meg som et lite barn til å kunne spille som en norsk soldag i spillet. Det forrige spillet i serien var helt greit, men etter å ha sett, lest og hørt om Warfighter er jeg ikke i tvil om at dette kan bli langt bedre. Derfor knytter det seg stor spenning fra Electronic Arts side om spillet klarer å gjøre seg gjeldende mot spill som Call of Duty: Black Ops 2 som kommer tre uker senere. 

Jeg gleder meg i alle fall og ser frem til å spille soldat med det norske flagget på brystet. 

  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Vi er de beste i verden!

  1. Herlig 😀 Linken Park er bare konge 😀 Har noen ivrige spillere her i huset, jeg kan ikke begynne for da blir det null tid til annet for jeg blir sååå hektet haha må jo ha litt tid å lage musikk også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top