Battlefield 3: Aftermath Premiereklipp!


Hvilket våpen brukes her da? 

Skal først som sist innrømme at jeg spiller en del Battlefield 3 og har vært STOR fan av Battlefield-serien siden 1942 så dagens lys. 10 år etter, er jeg fortsatt veldig ivrig etter å spille Battlefield. Allerede nå har jeg spilt over 276 timer siden spillet ble sluppet 27. oktober 2011. Selv om det i forhold til “mange” andre kanskje er lite, men for meg er det mye fritid som er gått med til Battlefield 3. Gjennom mitt Premium-medlemskap får jeg servert flere tilleggspakker og de pakkene som jeg har nytt godt av er Close Quarters og Armored Kill.

Om ikke så altfor lenge (det vil si 4. desember) kommer en ny tilleggspakke og denne har fått navnet Aftermath og tar deg med til jordskjelrammede områder med store ødeleggelser. Hvordan dette vil påvirke oss som spillere blir spennende å se. Nå er et nytt filmklipp blitt lagt opp av Electronic Arts og her blir vi presentert for hva vi har i vente.

Dette skriver DICE om den nye tilleggspakken som er på tur:
This trailer provides a premiere look at our fourth multiplayer expansion pack Battlefield 3: Aftermath, where we throw players into an all-new harrowing environment: The shattered districts, streets and cities of post-earthquake Iran. Players will struggle for supremacy and survival amongst the devastation, with heavily modified vehicles and the all-new crossbow at their disposal.

Battlefield 3: Aftermath features all multiplayer game modes from the base game, plus the all-new Scavenger mode. In Scavenger mode, lost soldiers start equipped with only a knife, one grenade, and sidearm and must search the environment for more powerful weapons to increase their chance at surviving and eventually winning.




nå er det bare å glede seg til neste tilleggspakke og håper på at denne blir enda bedre enn Close Quarters og Armored Kill (hvor sistnevnte blir ødelagt av Gunship sett fra mine øyne).

Gleder du deg til Aftermath og spiller du Battlefield 3 jevnlig? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top