The Sims 3: Årstider – Love is in the air!

La simmene dine bade i havet en varm sommerdag, plukke epler blant høstløvet, prøve snowboardet i halfpipen om vinteren eller hilse våren velkommen med en spasertur under en fargerik paraply! Helt nye aktiviteter som fotball og unike årstidsfestivaler og feiringer gjør særpreget i de ulike årstidene levende. Simene kan stue seg sammen i kysseboden på vårfestivalen, eller se hvilke overraskelser som venter i spøkelseshuset på to Halloween. Riktige klær til riktig vær med årstidsriktige moter fra solkjoler til regnfrakker og vinterutstyr. Med nye matretter, pyntegjenstander og væreffekter kan simmene nyte mangfoldet og skjønnheten i de skiftende årstidene og leke med livet som aldri før!

Som du også kan se i filmklippet, så er luften fyllt med kjærlighet mellom Clark og Abby. The Sims 3: Årstider ser veldig bra ut og tilfører the Sims en god del mer samt at man får oppleve hvordan årstidene påvirker simmene dine. Datteren min venter i alle fall mye på denne tilleggspakken og gleder seg som bare det til å se simmene sine kose seg på stranden eller feire jul med gaver og det som hører til.

Dette er et av spillene jeg anbefaler på foredraget mitt “Spill er sunt”.

Gleder du deg til The Sims 3: Årstider?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “The Sims 3: Årstider – Love is in the air!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top