GRATIS GRATIS GRATIS!

Det er ikke alt som er GRATIS her i verden, men heldigvis finnes det noe. Gamereactor har alltid vært gratis og dette er kjennemerket til spillmediet som jeg har jobbet i over ti år nå. Jeg har brukt mye tid på å bygge opp Gamereactor slik det er nå og dette er jeg veldig godt fornøyd med. I dag vil jeg anbefale dere noe som også er GRATIS, nemlig en ny utgave av iPad-magasinet vårt. 

Gamereactor er klar med enda en spesialutgave av magasinet skreddersydd for din iPad. Her får du unike artikler krydret med trailere, intervjuer samt masse annet som vi ikke klarte å få med i den trykte.

Les mer om dette HER!

Har du iPad og laster du ned ting som er gratis på den? Har du lastet ned Gamereactor på iPaden tidligere? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “GRATIS GRATIS GRATIS!

  1. ha ha nå fikk jeg med meg hva Gamereactor er, måtte spørre gubben etter å ha lest her
    tar vist litt tid for meg ting må synke inn ha ha
    ha en fin lørdagskveld der oppe

  2. wendysinfamilie: Hehe 🙂 Jepp, har jobbet i Gamereactor i over ti år nå og trives godt å jobbe med spill 😉

    Kos deg du også og en riktig god helg til deg og dine 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top