Hvilke spill kommer i uke 43?

Ukene fremover mot jul slippes det ene store spillet etter det andre. Selv har jeg siktet meg inn på flere titler og gleder meg som et lite barn som venter på julenissen. Det beste er variasjonen spill. For gjennom de siste uker før jul så tror jeg det er mange som kommer til å slite med å få nok timer i døgnet. Noe jeg garantert kommer til å få, men trøsten er at det like etter jul blir et aldri så lite vakum med så og si ingen spill som kommer og da kan man ta seg igjen litt. 

Denne uken som vi nå såvidt har startet opp i kommer det også noen gullkorn og her er en liten liste over spill som dukker opp i en spillbutikk nær deg fra 22. til 28. oktober;

Imagine Fashion World (3DS)

Medal of Honor: Warfighter (PC/Xbox 360/PS3)

FIFA Manager 13 (PC)

Imagine Babies (3DS)

Sherlock Holmes: The Mystery of the Frozen City (3DS)

Under Defeat: HD Deluxe Edition (PS3/Xbox 360)

Moshi Monsters: Moshlings Theme Park (DS)

Professor Layton and the Miracle Mask (3DS)

Street Fighter X Tekken (PSV)

Forza Horizon (X360)

Super Monkey Ball: Banana Splitz (PSV)

River Simulator 2012 (PC)

Construction Simulator 2012 (PC)

Uthevet de spillene jeg ser frem til.

Er det noen av disse spillene du gleder deg til? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

15 thoughts on “Hvilke spill kommer i uke 43?

  1. Hvordan er det å jobbe i Gamereactor når du bor i Nord-Trøndelag?
    Jobber du bare over nettet?

  2. nikra: Har hjemmekontor og mye av jobbingen går over nettet ja. Fungerer helt fint og moro er det 🙂 Har jo vært med på å bygge opp Gamereactor og har jobbet der i over ti år 🙂

    Leser du forresten Gamereactor og er du en fast bruker på nettsiden?

  3. nikra: Det er du ikke alene om nei. Fikk Assassin’s Creed III i posten i går… Ellers venter jeg med stor spenning på Hitman Absolution og tror det kommer til å gi oss mye når den tid kommer 🙂

  4. Okei! Er selv fra Nord-Trøndelag men flytta ned til Rena i fjor 🙂
    Jeg er bruker på nettsiden ja, har ikke kommentert så mye som jeg burde, men leser hver dag, og jeg leser hvert blad som kommer 🙂
    Har selv hatt lyst til å jobbe med spillanmelding og skrive nyheter, prøvespilling og alt det slik jobb innebærer!
    Det nærmeste jeg kommer det er at jeg fikk anmelde Little King’s Story på siden Wii-fan.net da den var aktiv og det var gøy!
    Enig med deg der, det er de spillene jeg ser frem til, men akkurat nå er jeg opptatt med Doom nostalgi (BFG Edition) 🙂

  5. nikra: Hvor fra Nord-Trøndelag?

    Herlig å høre at du er inne på Gamereactor-siden da og håper du trives der.

    Det jeg da vil anbefale deg er å utnytte å skrive anmeldelser på Gamereactor, skrive blogger og være mer aktiv. Slik blir du kjent av andre og kanskje en vakker dag så får redaksjonen øynene opp for deg. For det har skjedd flere ganger at aktive brukere som skriver godt og har god forståelse på spill har blitt plukket inn i varmen som skribenter. Man vet aldri hva som skjer i fremtiden.

    Har du lagd deg en bruker på nettsiden forresten?

  6. Leksvik kommune, lita bygd like ovenfor Trondheimsfjorden! 🙂
    Jeg har lagd meg en bruker på GR ja, og kommer nok til å prøve å skrive anmeldelser igjen, det er gøy å skrive om spill og få uttrykt for andre som vil lese om spill før de kjøper !:)
    Brukernavnet er Sponjokk 🙂

  7. nikra: Ahhh! Ikke så langt unna Snåsa det vet du 😉

    Stilig brukernavn 🙂

    Gleder meg til å lese og gjerne send meg en link når du har lagt opp dine skriverier. Jeg heter Bernt Erik på Gamereactor og legg meg til som venn om du ønsker det 🙂

  8. Det er kanskje ikke så langt unna, geografi er ikke min sterkeste side 🙂
    Men strekningen fra Leksvika til Rena kan jeg veldig godt for å si det sånn 🙂
    Takk for komplimentet, legger deg til som venn jeg =D
    Skal sende deg link 😉

  9. Jeg tror det største som skjer for meg denne uken, skjer på nett! Er en stor fan av Dark Souls og gleder meg enormt til DLC-en endelig blir sluppet til Xbox 360 og PS3 i dag. Har klart å la være å kjøpe PC-versjonen da jeg har PS3-versjonen fra før. Så gleder meg enormt til det.

  10. nikra: Artig å lese såpass bra tekst som det du har skrevet også 🙂 Så da skulle det bare mangle om at det ikke ble en kommentar 😉 Gleder meg til å lese mer av deg i tiden fremover 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top