Ohhhh! Nice dame!

Okei da, så var kanskje ikke det som var fokuset denne gangen eller var det nettopp det? Egentlig ikke, men med denne damen som blir å finne i det kommende Grand Theft Auto V så har Rockstar nå annonsert at spillet deres kommer til våren neste år, det vil si en gang etter mars og selv har jeg troen på at spillet dukker opp i løpet av april/mai. Dette er måneder som Rockstar har brukt tidligere til spillslipp. En annen ting som jeg la merke til da jeg fikk meldingen fra Rockstar var at det ikke stod noe som helst om en PC-utgave av spillet. Akkurat det bekymrer meg bitte litt, men håper bare på at spillet ved en senere anledning vil dukke opp, noe jeg også tror for det har stort sett skjedd med alle Grand Theft Auto-spillene. 

Hva synes du forresten om denne dama? Gleder du deg til Grand Theft Auto V? 


Så var det plutselig ingen tvil lengre. Spillet slippes til våren neste år…


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Ohhhh! Nice dame!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top