Hva tror du kommer til å bli spilt mest?

Neste uke starter det og jeg gleder meg som et lite barn. Da skal jeg nemlig holde mitt aller første foredrag “Spill er sunt” og ser virkelig frem til det. Foruten å snakke om spill og underholdning til foreldre, lærere m.m. så skal de som kommer få lov til å prøve det jeg har med. Både min Xbox 360 og Playstation 3 skal være med på mine foredrag i tillegg til DSi XL, 3DS, PS Vita, iPad 3, LG Optimus 3D og sist men ikke minst PSP.

For meg er det veldig viktig at de som kommer får se hva som rører seg når det kommer til spill og den slags underholdning. Så kan det hende de får noen ideer til barna sine eller seg selv for den saks skyld. Jeg opplever ofte at de som kommer også spiller en del selv og det liker jeg. Da blir det fort å snakke om erfaringer vi har fra forskjellige spill. Får masse spørsmål om hva jeg anbefaler av spill, konsoller og PC-er. Artig det og spesielt når man kan hjelpe de som kommer på foredraget. 

Så mitt spørsmål er, hvilket av disse spillene som du ser på bilder her kommer til å bli flittigs spilt under mitt første foredrag som går av stabelen torsdag neste uke?  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

One thought on “Hva tror du kommer til å bli spilt mest?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top