Er dere klare…

…til en liten runde med snø igjen? I alle fall vil vi her i Trøndelag få litt snø igjen. På det meste og opp i høyden kan det komme opp i mot 30cm med snø de tre nærmeste dagene. For oss som bor lengre ned vil nok noe av nedbøren komme som enten fuktig snø eller sludd, men vi får også snø som ikke smelter bort. Så vil tiden fremover bli litt hummer og kanari. Det vil si, det blir perioder med bra vær og perioder med litt mer fuktig vær. For de av dere som lengter etter en stabil vinter bra med snø og rundt -5 grader, må nok dessverre vente enda en stund til. For både november og desember kommer til å inneholde variert vær hvor snøen vil komme og så forsvinne igjen. 

Ut i fra gjennomsnittsmålingene mine vil det ikke bli skikkelig snø før etter den 17. til 19. desember. På selveste julaften har jeg spådd av vi her i Snåsa sentrum skal ha ca. 30cm med snø. Så får vi se om det slår til, selv om gjennomsnitten på ca. 15cm de siste ti årene. Derfor blir det spennende å se om snøen på julaften i år overgår gjennomsnittet. 

Selv vil jeg ikke snø før i desember. Da kan det lave ned og skape fin julestemning. 

Gleder du deg til den skikkelige vinteren starter eller vil du heller ha sommer hele året? 


Hvitt og fint 21. desember i fjor og som skapte flott førjulstemning…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top