F1 Race Stars = Mario Kart i Codemasters stil!

Codemasters er en kjent utvikler for meg og familien min. De ha lagd mange spill som vi har hatt det gøy med og et spill som blir flittig spilt akkurat nå er Dirt Showdown. Årsaken er at man kan spille mot hverandre og det gjør at det blir noen runder med massiv kjøring. Heldigvis, i forhold til Mario Kart, får jeg i Dirt Showdown bite litt i fra meg og vinner en god del løp. Barna også flinke, så jeg må kjempe hardt for å vinne. 

er det ikke lenge til Codemasters på nytt er på banen og denne gangen med et nytt bilspill. Jeg har helt siden jeg så det første klippet tenkt at dette kanskje kunne bli det nye store spillet som vil samle familien til skjermen med herlig kvalitetsstid. Spillet jeg tenker på er F1 Race Stars. I dette spillet treffer du alle de kjente stjernene fra F1-sirkuset med Kimmi Raikonen i spissen og hvor du får lov til å kjøre disse superkjappe bilene i kartstørrelse. Samle inn stjerner og legge ut feller for de andre eller rett og slett booste deg til tet. Alt dette er mulig i spillet og som i mine øyne også gjør at det ligner litt på Mario Kart. 

16. november er det klart for F1 Race Stars og det er bare å glede seg. I alle fall gjør jeg det og ser frem til et humoristisk og utfordrende spill både for meg og de andre i familien. 

F1 Race Stars er et av spillene jeg kommer til å anbefale på mine foredrag “Spill er sunt”.

Liker du slike spill og hva synes du om dette?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “F1 Race Stars = Mario Kart i Codemasters stil!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top