Du nydelige…

…SimCity. I alle fall om man gransker skjermiser som nedenfor. Jeg skal ærlig innrømme først som sist at jeg er en nerd, en STOR nerd for å si det mildt. Stolt er jeg også av det og når det kommer til spill så gleder jeg meg over det å kunne nyte å spille om det er skytespill, strategispill, sportsspill, bilspill eller hva det måtte være. Det finnes så mye bra spill som gir meg utrolig glede og jeg er evig takknemlig for å kunne oppleve dette. Et STORT spill som dukker opp 8. mars neste år er et spill jeg har ventet i mange år på, nemlig SimCity. Veldig mange av mine venner har forhåndsbestilt spillet og gjett om vi gleder oss til å møtes om kveldene og spille sammen. Nettopp, det er en av mulighetene i det kommende SimCity. Du vil kunne samarbeide og dette er noe jeg har savnet utrolig mye i spill som dette. 

SimCity gir deg også muligheten å bygge din helt egen drømmeby. Bruk kreativiteten og lag en nydelig by, en by som er harmonisk slik at innbyggerne dine trives i byen. Bygg en by med masse forurensende fabrikker, eller en by som kun bruker miljøvennlig energi. Alt er opp til deg og nettopp denne friheten gjør at jeg gleder meg stort til spillet. 

nå er det bare å nye skjermisene nedenfor mens vi venter på neste års aller største spill – nemlig SimCity!

Les mer om spillet på Gamereactor.no

SimCity er et av spillene jeg presenterer på mine foredrag “Spill er sunt”

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top