I can be your sweetie…

En låt som får meg i god stemning er denne med Carly Rae Jepsen. Hun er spesielt kjent for låten “Call me maybe” som fortsatt den dag i dag ligger på mange hitlister rundt omkring i verden. Årsaken til at denne låten – “Sweetie” fenger, er melodien i sin helhet. Den har et fengende refreng som du lett catcher og den passer å høre på uansett når det måtte være. Som tidligere DJ har jeg lært meg å høre på veldig mye forskjellig musikk og setter stor pris på de forskjellige sjangerne som finnes. 

Hva synes du om låten Sweetie? Hvilke andre låter liker du av artisten Carly Rae Jepsen? 
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “I can be your sweetie…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top