Gratulerer så mye…

Selv om det er bittert, så kan jeg ikke annet enn å gratulere Ole Gunnar Solkjærs menn med gullet i årets Tippeliga. De har spilt utrolig godt hvor både Rosenborg, Strømsgodset har fått smake Moldes vrede. Molde har rett og slett klart mesterstykket å holde hodet klart og fokusert godt de siste kampene. Om mitt favorittlag Rosenborg har klart det den siste tiden vites ikke, men en Jan Jönsson sier at troillongan fra Trondheim har hatt en anstrengt kampoppsett den siste tiden og at puffen rett og slett har gått ut av RBK som nå ligger på en tredjeplass. 

En annen ting, RBK har også i år fått bygd opp laget og dette medfører selvsagt litt tid slik at spillerne får spilt seg inn. I tillegg har også RBK som flere andre lag i Tippeligaen hatt spillere som har vært skadet. 

I grunnen skal man ikke klage over en tredjeplass, men jeg innrømmer at jeg trodde at RBK skulle klare å vinne tippeligaen i år selv om Molde ville bli en hard nøtt på lik linje med Strømsgodset. 

Som RBK-patriot så viser jeg det andre kinn til og gratulerer Molde med seieren og Strømsgodset med en flott andre plass. 

Neste sesong håper jeg Jan Jönssons gutter klarer å ta tilbake troffeet til Trondheim og Lerkendal, det hadde i alle fall vært drømmen min.

Hvordan gikk det med laget ditt i årets Tippeliga?  


Bildet kommer fra www.dagbladet.no 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Gratulerer så mye…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top