Himmel og hav – noe så rått!

Himmel og hav dette blir bra! Siklet renner i strie strømmer her jeg sitter. Grand Theft Auto V ser sinnsykt bra ut! Om man gransker områdene i dette klippet, så ser det enormt ut. Faktisk har Rockstar gått ut og sagt at spillet kommer til å bli “huge” og det lover godt for de som liker å utforske nye jaktmarker, noe jeg liker godt. I det siste har jeg fått en del spørsmål om når spillet dukker opp og til det kan jeg ikke svare noe annet enn i begynnelsen av neste år. Om jeg skal være helt ærlig så tror jeg det vil komme rundt april måned neste år. Et lite skudd for baugen var det for PC-spillerne at spillet ikke ble annonsert til PC, men jeg regner nesten garantert med at det dukker opp til PC, men da noe senere. Kanskje til høsten?

Har også siklet en god del over disse skjermiser som dere ser her nedenfor. Ikke annet enn å si – himmel og hav!

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til Grand Theft Auto V? Hvilket av de andre spillene i serien likte du best?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Himmel og hav – noe så rått!

  1. Digger han der halvskalla psycho fyren, og gleder meg til spillet 🙂 Håper også at det kanskje lager en San Andreas HD remake, med alle cheatkodene da :3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top