Du er nydelig som en diamant!

Da er det klart at Rihanna dukker opp to ganger med sin “Diamonds-turne” til neste år. Byene denne kjente og meget flinke artisten skal besøke er Oslo og Bergen. Selv liker jeg Rihanna veldig godt og denne låten har blitt spilt mye i det siste. Låta er catchy og ender fort opp i ditt sinn hvor du fort blir å nynne på den, noe som har skjedd meg. For øyeblikket ligger også “Diamonds” høyt på verdens hitlister og det skjønner jeg veldig godt. 

Liker du Rihanna og hvilken låt synes du er hennes beste? Hva synes du om denne? Skal du på konsert når hun kommer til Norge neste år? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

9 thoughts on “Du er nydelig som en diamant!

  1. Utrolig flott jente.
    Jeg er ikke stor-fan av musikken, men du verden å flott hun er.
    Denne sangen er, som du sier, fort å bli hektet på,………..og så blir man
    gåendes rundt å nynne for seg selv 🙂
    Ha en flott søndag videre Bernt Erik !

  2. hehe kult :p Ehm.. Klarer ikke å velge en favoritt.. Nå for tiden hører jeg mye the killers (som jeg glemte i lista mi over) og katzenjammer.. Samt en god del på random mandolin-musikk 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top