Blåfjells Julekalender til iPad og iPhone!

Vi har ennå ikke gått til innkjøp av julekalendere og barna maser om den ene kalenderen etter den andre. Det finnes mange julekalendere rundt omkring i de tusen hjem og noen er sågar med leker i. Da tenker jeg blant annet på LEGO kalenderen, Petshop kalenderen og sist men ikke minst Star Wars kalenderen. Disse mases det enormt etter for å si det mildt. Etter hvert vil det popppe opp mange digitale julekalendere og her har Ravn Studio blant annet en som du nå kan få tak på AppStore.  

En julekalender jeg gjerne vil anbefale som barna regelrett elsket i fjor er den digitale julekalenderen med Blåfjell til iPad/iPhone. Den kan nå fås kjøpt på AppStore til 49,- og inneholder masse forskjellig artig. Alt fra historier til små spill som setter barna og de voksne i fin julestemning. Spillene er tatt fra DS-versjonen “Vinter i Blåfjell” og selve styringen er gjort så enkel som mulig og er slettes ikke vanskelig selv for de minste barna. Nedtellingen starter snart til jul og da er det viktig å ha en julekalender som blant annet gjør det. Nå vil jeg som pappa anbefale deg Blåfjell-appen til iPad og jeg er bra sikker på at barna dine kommer til å elske den.

Som foredragsholder for “Spill er sunt” anbefaler jeg selvsagt at barn og unge spiller på iPad og iPhone

Sjekk ut mer om den her; Vinter i Blåfjell – Julekalender!


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top