Rikt, variert dyreliv sørger for realisme i Far Cry 3

Er det en ting jeg gleder meg stort til når det kommer til Far Cry 3 så er det nettopp den meget detaljerte grafikken i spillet. Det er en god stund siden jeg har sett så rikt og variert dyreliv i et spill. Må nesten helt tilbake til det første Far Cry som Crytek i sin tid utviklet. Det spillet var langt forut sin tid med en unik grafikk som fikk den mest hardbarkede gameren til å sikle stort. Selv kunne jeg stoppe opp midt i kampens hete og beundre omgivelsene før jeg på nytt la på sprang for å komme meg unna fienden. 

I Far Cry 3 ser det ut til at Ubisoft på nytt har prøvd å gjenskape den variasjonen vi fant i Far Cry og hvor alt har sin mening. Du kan like gjerne bruke en stor bjørn som avledning når du angriper en kontrollpost eller kjempe med nebb og klør for å  komme unna bittet til en stor krokodille. Et veldig variert dyreliv i spillet sørger for at det blir en god del realistisk når du drar på oppdagelsestur på øyen, men pass deg, for rundt en busk kan en skummel fare ligge. 

Far Cry 3 kommer til konsoll og PC den 29. november. Rett og slett bare å glede seg først som sist. De som kommer på foredragene mine Spill er sunt, vil få prøve spillet. 

Les mer om dette spillet på Gamereactor.no

Her er et nytt filmklipp fra spillet som nettopp presenterer det varierte dyrelivet i spillet. 


 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top