Hvilke spill kommer i uke 49?

En utrolig spillhøst er vi straks på veis ende. En høst fyllt med det ene storspillet etter det andre. Spill som for meg har betydd mye og gitt meg utrolig mye glede, underholdning både alene og sammen med familien. Alt takket være utviklere som satser alt på å gjøre livet mer underholdende for oss. Nå er vi kommet oss til desember og da er det normalt at spillutbudet ikke blir så enormt stort og hvor stormen med storspill har fått lagt seg. 

Her er en liten liste over spill som kommer ut i uke 49:

Guardians of Middle-Earth (PS3)

Air Conflicts: Pacific Carriers (PC)

Agricultural Simulator 2013 (PC)

Air Conflicts: Pacific Carriers (X360)

Kylie Sing and Dance (Wii)

Air Conflicts: Pacific Carriers (PS3)

Paper Mario: Sticker Star (3DS)

My BodyCoach 3: Complete Coaching (X360)

Av disse spillene ser jeg mest frem til Paper Mario: Sticker Star til 3DS og det som en stor fan av Mariospill. Alt i spillet er bygd opp som papir, flatt og merkelig, men det er nettopp det som gjør spillet så unikt. Det er ikke bare jeg som gleder meg, men også min syvårig sønn som også elsker Mario-spill. “Spill er sunt” anbefaler selvsagt Paper Mario: Sticker Star. 

Var det noen spill på denne listen du synes så spennende ut? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

5 thoughts on “Hvilke spill kommer i uke 49?

  1. hehe 😉 Jeg har et ringenes herre spill, eller forsåvidt 3.. som er egentlig helt elendige, men jeg elsker de likevel og har brukt masse tid på å spille dem 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top