Kommer du foredraget Spill er sunt?

I alle fall, som en flott avslutning til høstens mange foredrag skal jeg nå holde et stort foredrag for Grong Barne og Ungdomsskole nå kommende torsdags kveld. Under dette foredraget vil jeg ta for meg foreldrenes rolle når det kommer til spilling i hverdagen og hvordan man sammen kan få til en sunn spilletid som passer inn i hele familiens daglige timeplan. For jeg mener det er viktig for alle å spille spill uansett alder og format, bare man passer på at det skjer innenfor rimelighetens grenser. 

Jeg gleder meg stort til foredraget og etter det jeg har hørt, vil mange dukke opp. Det liker jeg godt. Det vil også bli presentert masse spill hvor jeg har med meg Xbox 360/Playstation 3, PS Vita, 3DS, iPad, iPod, LG Optimus 3D slik at alle som kommer får en mulighet til å se hva som finnes og hvilke spill som anbefales. I tillegg kan man også vinne noen premier om man følger godt med i foredraget som jeg holder. 


nå håper jeg alle mammaer, pappaer med flere slipper vaskestauren og ryddingen til jul og kommer på et foredrag som omhandler en viktig del av livet til de aller her i Norge. Spill er sunt og nå er det opp til deg å sørge for at familien din lever opp til nettopp dette.

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

3 thoughts on “Kommer du foredraget Spill er sunt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top