En stor dag for familien Sandnes!

På torsdag var en stor dag for familien Sandnes. For da kom posten med en pakke vi alle hadde ventet på, nemlig vår Wii U Premium Pack med spillene Nintendoland og New Super Mario Bros U. Gjett om jubelen stod i taket. Nå blir det Wii U fremover. På torsdag hadde jeg også med meg maskinen på foredraget mitt “Spill er sunt” som jeg ble holdt i Grong kommune. Den ble fort et midtpunkt og de som ønsket fikk prøve den nye konsollen fra Nintendo. Alle var enige om at Wii U var en genial konsoll for familien og spesielt med tanke på de mange mulihgeter som ligger til rette for den. I morgen kommer jeg med et lite sammendrag om hvordan den har blitt tatt i mot, for jeg kan med en gang si at den har blitt flittig brukt av barn, voksne i alle aldre.  

En herlig maskin som anbefales!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

4 thoughts on “En stor dag for familien Sandnes!

  1. wendysinfamilie: Jepp, veldig spennende og spesielt når konsollene også treffer familiesegmentet så innmari godt! Kommer med en fyldigere blogg om erfaringene mine og barnas senere 🙂

    Anbefales er alt jeg har å si!

    Kos deg videre og fortsatt en god helg til deg og dine Wendy 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top