Detaljert og lekkert…

Crytek Studios kommende Crysis 3 ser bare mer og mer innbydende ut. I alle fall om man grankser disse skjermisene (nedenfor) litt ekstra. Selv er jeg stor fan av Crysis-serien og har brukt mange timer på å spille både Crysis og Crysis 2. Historien, grafikken, detaljene og de actionspekkede scenene som oppleves i spillene har gjort meg til en slave av serien. Faktisk er Crysis 2 et av de eneste spillene i min spillhistorie som jeg har gjennomført flere ganger. Det sier litt. Derfor skjønner du kanskje også godt hvorfor jeg gleder meg til Crysis 3 som dukker opp 22. februar neste år. Bare å glede seg!

etter å ha sett disse skjermisene så kjenner jeg spillhjertet mitt dunker ekstra kraftig og det med tanke på at jeg synes Crysis 3 ser bedre ut enn det foregående spillet.

Hva synes du? Gleder du deg til Crysis 3?  

Hva kreves av PC-en din for å kunne spille Crysis 3? Det spørsmålet har jeg faktisk fått en del av i det siste og her er kravene som du bør merke deg først som sist;
 

Minimum requirements:

Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

DirectX 11 graphics card with 1Gb Video RAM

Dual core CPU

2GB Memory (3GB on Vista)

Example 1 (Nvidia/Intel):

Nvidia GTS 450

Intel Core2 Duo 2.4 Ghz (E6600)

Example 2 (AMD):

AMD Radeon HD5770

AMD Athlon64 X2 2.7 Ghz (5200+)

 

Recommended requirements:

Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM

Quad core GPU

4GB Memory

Example 1 (Nvidia/Intel):

Nvidia GTX 560

Intel Core i3-530

Example 2 (AMD):

AMD Radeon HD5870

AMD Phenom II X2 565

 

High performance requirements:

Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

Latest DirectX 11 graphics card

Latest quad core CPU

8GB Memory

Example 1 (Nvidia/Intel):

NVidia GTX 680

Intel Core i7-2600k

Example 2 (AMD):

AMD Radeon HD7970

AMD Bulldozer FX4150

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top