Jul

Mine favorittjulefilmer #1

Å se filmer sammen med familien er noe jeg liker godt og da spesielt i helgene når roen har senket seg i heimen. Da samles familien fremfor skjermen, popcorn poppes, brus i glassene og levende lys danser så fint på stuebordet. Surroundanlegget settes på med passende lyd og vi lener oss alle sammen godt til rette i sofaen og godstolen. Ikke noe er bedre enn det og perfekt kvalitetstid med familien. Nå før jul er det flere filmer som nytes å se sammen og en av mine favoritter er animasjonsfilmen Polarekspressen (Polar Express). Jeg vet ikke hvor mange ganger vi har sett filmen, men det er mange. En koselig film om det å tro på julenissen. En film hvor selveste Polarekspressen stopper utenfor trappen og som tar deg med til Nordpolen hvor julenissen og hans hjelpere holder til. I den engelske utgaven av filmen kan du høre stemmen til Tom Hanks som konduktøren. En utrolig sjarmerende og koselig julefilm som jeg gjerne vil anbefale deg om du ennå ikke har sett den og har du det, så se den en tur til og julestemningen vil dukke opp, tro meg!

Gi deg og dine en flott førjulestemning med Polarekspressen!

Hvilken julefilm vil du anbefale? 


Category: Jul
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Mine favorittjulefilmer #1

  1. Takk for tips! Den har jeg ikke sett. Som nybakt mamma til ei skolejente trenger jeg litt tips når det gjelder julefilmer for barn 🙂

  2. dandilion: Skal se om jeg får lagt opp flere tips som vi og familien min ser på av julefilmer og det finnes mange gode samlinger som er populære her hos oss 🙂

    Kommer nytt tips i morgen 🙂

    Kos deg videre og fortsatt en riktig god søndag til deg og dine 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top