Jul

Hva skjuler seg bak luke nummer 10?

Kun 14 dager igjen til jul og både små og store gleder seg. Rundt omkring de tusen hjem bakes det pepperkaker, spiller julemusikk og alle gjør seg klar til dagen alle venter på, nemlig julaften. For Gamereactors del, går det i masse nyheter, anmeldelser og sist men ikke minst julekalender og i dag har vi kommet frem til luke nummer 10.

Hva som skjuler seg bak dagens luke vil jeg ikke si noe om, men anbefaler deg heller å ta turen innom Gamereactors Julekalender

De sponser årets julekalender er som følger;

Plantronics

Qpad

Nordisk Film/Sony

Warner Bros

Electronic Arts

ZOWIE GEAR

Disney

Nordic Game Supply

Sunesport

Er du spent på hva som skjuler seg bak luke 10? Da anbefaler jeg deg å sjekke det ut.

 Klikk deg inn på Gamereactors Julekalender og vinn fete premier. Lykke til!

Category: Jul
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Hva skjuler seg bak luke nummer 10?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top