Blodtørstige skapninger…

Er det en film jeg har hatt mareritt om i mine “barndomsdager” så er det Alien – den åttende passasjer (1979). Var ikke gamle knekten da jeg så den for første gang og skal ærlig innrømme at jeg synes den da var skremmende. Nå har jeg blitt tørr bak øra og gleder meg når det dukker opp slike filmer. Aliens: Colonials Marines er et spill som slippes til konsoll og PC 12. februar neste år og som er et av de spillene jeg gleder meg mest til. Også i dette spillet blir vi stilt ovenfor noen meget blodtørstige skapninger og det gjelder å holde seg våken, for plutselig står det en alien foran deg. Spillet ser helt rått ut og spesielt med tanke på at det er utvikleren Gearbox Software som står bak. Dette er en meget flink utvikler som har flere store spill på samvittigheten -> Borderlands, Borderlands 2, Brothers in Arms-serien, Halo Combat Evolved og Half-Life til PS2

Jeg har sett flere klipp og skjermiser fra spillet og det gjør at jeg gleder meg enda mer. I dag har jeg fått tak i noen nye skjermiser og disse ser du her. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du? Ser dette bra ut og er du blant dem som gleder seg til spillet?

Her er noen nye skjermiser fra spillet;

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Blodtørstige skapninger…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top