Det kan få hvem som helst til å sikle…

I alle fall meg. Etter å ha sett en tech demo av Legend of Zelda til Wii U, så kan jeg ikke annet enn å juble høyt. For en grafikk og bare det å få å oppleve Link i HD får det til å sitre i hele kroppen. Med detaljene, grafikken og mulighetene med gamepaden, så kan ikke dette bli annet enn bra. Nintendo har virkelig mulighet til å komme med tungt skyts når det gjelder det neste Legend of Zelda-spill. Spesielt med Wii U som er en utrolig bra konsoll som for meg bare blir bedre og bedre med tanke på muligheter samt det å kunne spille fem personer samtidig. Det gjør Wii U til den beste barne og famiiekonsollen hittil. Ingen andre konsoller gir deg denne muligheten og det gjør at jeg synes konsollen er unik på mange områder. 

Med Flere store Nintendo spill på tur så kan ikke dette bli annet enn bra. Et annet spill jeg snart håper kommer en annonsering på er, Mario Kart Wii U. Dette spillet tror jeg kan bli helt unikt og Mario Kart Wii er det spillet som her i familien er mest spilt. 

Her er i alle fall tech demoen av Legend of Zelda og om du er en stor fan, tipper jeg siklet ditt også renner i strie strømmer nå.

Hva synes du? Kommer du til å kjøpe Wii U og hvilket spill kunne du ha tenkt deg og sett på konsollen?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top