En verden i kaos! Pacific Rim kommer i sommer…

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg elsker katastrofefilmer og nå som vi har overlevd dommedagen, så hva passer vel bedre enn å friste litt med en film som har fått tittelen Pacific Rim og hvor menneskeheten må kjempe mot gigantiske romvesen. En film som gir deg action for alle penga og som selvfølgelig omhandler aliens. Selv har jeg plottet inn filmen som kommer på kino i sommer. Jeg elsker fete filmeffekter og da vil denne filmen være perfekt for meg. Hva med deg? Synes du filmen ser bra ut? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top