The Lone Ranger – Johnny Depp som indianer!

Den kjente filmprodusenten Jerry Bruckheimer og regissøren Gore Verbinski, som stod bak filmsuksessen “Pirates of the Caribbean”, kommer nå  med “The Lone Ranger”. I følge Disney kommer dette til å bli et spennende eventyr fylt med action og sist men ikke minst humor der den berømte maskerte helten nå levendegjøres sett gjennom øynene til indianeren Tonto (spilt av Johnny Depp). Han forteller historiene om hvordan John Reid (spilt av Armie Hammer) forvandles fra en vanlig lovens mann til å bli en rettferdighetens legende. Disney lover oss mange overraskelser og morsomme gnisninger når de to usannsynlige heltene må lære seg å samarbeide og kjempe mot grådighet og korrupsjon.

En film jeg virkelig ser frem til og som jeg tror kommer til å bli populær på norske kinoer. The Loner Ranger kommer på kino 3. juli og det er bare å sette av datoen med en gang, for da skal det bli mer Johnny Depp, som forøvrig er en av mine favorittskuespillere. 

Hva synes du om filmen, ser den bra ut. Hvilken film er din favoritt med Johnny Depp i hvoedrollen? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

3 thoughts on “The Lone Ranger – Johnny Depp som indianer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top