Herlige SimCity!

Nå er det under to måneder igjen til SimCity kommer ut for salg til PC/Mac og undertegnede gleder seg som bare det. Har alliert meg med flere venner som også skal spille det. En skikkelig god flerspillerdel er noe av trekkplastret til SimCity. Jeg har sett alt av filmklipp, skjermiser og lest side opp og side ned om spillet, så nå kan ikke tiden gå fort nok til jeg får kloa i det selv, noe som skjer den 7. mars. Et par ting jeg kommer til å savne i spillet og det er en skikkelig editor (lage sine egne bygninger) samt kunne omforme landskapet slik man ønsker. Håper Maxis kommer med dette ved en senere anledning. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

“Spill er sunt” anbefaler spillet!

Men nå vil jeg presentere noen nye skjermiser fra SimCity. Ser det ikke bra ut da? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top