Hvor blir det av mon tro?



Inn
i mellom tar det lang tid før man hører noe av forventningsfulle spill. Et slikt spill er blant annet Grid 2 fra Codemasters. I fjor høst kom det ene filmklippet etter det andre og en skokk med skjermiser ble presentert for oss hungrige bilspillentusiaster. Så ble det helt stille og siden da har jeg ikke sett eller hørt noe til spillet. Race Driver Grid var et spill som virkelig slo knockout på meg og traff meg så dypt inn i spillsjela mi som det gikk an. Spillet var utrolig bra. Herlig bilfølelse, flott grafikk og et hav av utfordringer. Nå er det en stund siden Race Driver Grid kom ut for salg og jeg har ventet lenge på en oppfølger. 

Heldigvis er denne oppfølgeren annonsert, men det har gått så sable lang tid fra jeg har sett og hørt noe at jeg nå snart begynner å gå på veggen. Er det ikke på tide å presentere noe nytt fra spillet nå Codemasters? 

Det er heller ikke bestemt noen slippdato for Grid 2 og dette er også noe jeg venter med stor spenning på. Selv håper jeg det kommer i løpet av året og mest sannsynlig om jeg ikke tar helt feil, så vil spillet dukke opp innen utgangen av november i år. I alle fall er det noe jeg inderlig håper. 

Codemasters! Kom gjerne med mer info om spillet og ønsker mer enn gjerne å vite når Grid 2 kommer for salg…

“Spill er sunt” anbefaler Grid 2.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Liker du bilspill og er f.eks. Grid 2 et bilspill du gjerne vil spille? Har du spilt Race Driver Grid?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top