Det perfekte våpenet i Crysis 3 – Typhoon!



I
det kommende Crysis 3 vil man kunne fyre løs på alt som kryper og går av aliens. Til det kreves et godt arsenal. Selvsagt har utvikleren Crytek tenkt på det. I dagens klipp får du en presentasjon av et våpen jeg kommer til å like godt, nemlig Typhoon. Her er det bare å pepre løs på fienden uten at den vet hva som traff. Masse kuler skytes ut fra våpenet og treffer til slutt målet. Crysis 3 vil være ute til konsoll og PC 22. februar og gjett om jeg gleder meg. Hele serien er unik i mine øyne og jeg elsker både gameplay, grafikk og sist men ikke minst historien i de to foregående, så da er det kanskje ikke så rart at jeg også gleder meg til spill nummer tre i serien. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Flere som gleder seg til Crysis 3? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top