Nytt stort MMORPG-spill på tur!

Det er mange som prøver seg opp i mot Blizzard World of Warcraft og vil ha litt av MMORPG-kaka og en av de selskapene som nå prøver seg er Zenimax Online Studios/Bethesda Softworks med deres kommende The Elder Scrolls Online. Etter å ha sett det siste filmatiske klippet, så har jeg siklet stort de siste timene. Selv om jeg kanskje ikke spiller slike spill så mye, så kan jeg si at jeg er imponert over hvordan spillene klarer å fange oss spillere med deres innhold. Elder Scrolls-serien har levd lenge og blitt veldig populær med mange fans rundt omkring på kloden vår. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Er du en av de som spiller MMORPG-spill og hvilke(t) liker du best? Synes du The Elder Scrolls Online ser spennende ut? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Nytt stort MMORPG-spill på tur!

  1. Har blitt endel MMOs gjennom åra, men for min del så er det WoW som ligger på topp. Selv om det har vært flere bra MMOs som har kommet de siste åra, så har ingen av dem greid å holdt det oppe.
    Nå er detta fra Bethesda, men det samme sa jeg om SWTOR. Selv om det er ett kjent studio så er jeg klar for å bli skuffet. Men håper på det beste. Har signa opp for beta, forhåpentligivs kommer jeg meg inn 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top