For en drakt, for et spill!

Nå er det ikke så lenge til Crysis 3 kommer. Faktisk er det under en måned og 22. februar kan du stikke ned til din nærmeste spillbutikk og slå kloa i spillet. Jeg gleder meg utrolig mye til Crysis 3 kommer. Det forrige spillet var utrolig bra selv om det ikke var like fritt som Crysis, men i Crysis 2 hadde utvikleren Crytek gjort bruken av Nanodrakten mye enklere slik at alt gikk som en drøm. I Crysis 3 har de videreført dette og kommer snart med et spill som er enda bedre tilpasset bruken av den fete drakten med de utroligste til egenskaper. I et nytt filmklipp Electronic Arts nettopp har sendt ut, så kan vi se hvilke egenskaper det er snakk om og som gjør Nanodrakten nærmest uovervinnelig. 

22. februar kommer altså spillet og det er bare å glede seg, det gjør i alle fall jeg. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til Crysis 3? Hvilket av Crysis-spillene liker du best?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top