Visste du dette?



Selv
om jeg er veldig interessert i film og ser i grunnen del film sammen med familien, så visste jeg søren meg ikke dette. Neste fredag har en film med norsk regissør premiere på kinoer er til lands. Selv om jeg har hørt om regissøren Tommy Wirkola før og har sett flere filmer med han (, så ble jeg overrasket over at det var han som stod for denne kommende filmen. Selvsagt snakker jeg om Hansel and Gretel: Witch Hunters. Filmen er i sjangeren actionfylt skrekkfilm med en anelse humor og vil nok treffe et forholdsvis bredt publikum. At det er en nordmann som står bak synes jeg er ekstra moro. Så nå gleder jeg meg til å se filmen. Gjør du?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

3 thoughts on “Visste du dette?

  1. Ja jeg gleder meg. Har sett traileren. Det er mulig at det blir litt mye action etter min smak? Jeg trodde kanskje at filmen skulle være litt skummel, dersom det blir overdrevent masse action da har jeg en tendens til å synes at spenningen forsvinner ?? Men jeg gleder meg likevel 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top